uszol // odwiedzony 102769 razy // [znowu_cyan nlog7 v01f beta] // n-log home
pokaż: ostatnie 20 | wszystkie z tego miesiąca! (0 sztuk) | wszystkie (558 sztuk)
22:10 / 30.05.2002
link
komentarz (0)
A wiec leze dalej ,chociaz czuje sie juz prawie normalnie ,postanowilem profilaktycznie isc jutro do lekarza i spytac sie czy cos mi jeszcze dolego czy bylo to tylko krotkotrwale przesiebienie ,no we'll see tak wiec zaczynam powoli myslec co jutro wieczorem robic ,chodza sluchy ze jest koncert grammatika ale nie jestem do konca pewien czy to prawda ,tak wiec zobaczymy co mi jutro lekarka powie ,a moze bedzie przepiekna pociagajaca 30-latka? ah daj mi Boze ,