| televator - 2005.11.08 18:19 - odpowiedz | | Pytanie brzmi: jaka jest różnica między pielęgnacją i w ogóle używaniem (podatność na rysy, rdzewienie, odbarwienia itede) ostrzy chromowanych i oksydowanych? Nie jestem sobie w stanie odpowiedzi ani wygóglać, ani uzyskać od nikogo w zasięgu. Zna się ktoś może na stali bojowej? ;)
Bo wiecie, wizualnie wygrywa dla mnie zawsze nóż oksydowany, z drugiej strony coś mi podpowiada, że chromowane trwalsze. I nie, delikatne scieranie się czarnej warstwy mi nie przeszkadza.
Z góry dzięki za odpowiedź, ciekawe czy ktoś będzie w stanie jej udzielić.
Pozdrawiam,
televator. |
|
| some - 2005.11.08 21:43 - odpowiedz | | w temacie nozy jak widac niemoc tworcza. impotencja i wogle.
btw. bierz oksydowane.
fajnie brzmi, co nie? |
|
| televator - 2005.11.08 22:44 - odpowiedz | | I fajnie wygląda, w dodatku to mój pierwotny wybór. Ale może ktoś się znajdzie jeszcze.. ;) |
|
|
| niewazneee - 2005.11.09 14:37 - odpowiedz | | Hmmm nie znam się ale stawiam na oksyda :p cokolwiek to znaczy :>:D |
|
| poka_poka - 2005.11.09 18:38 - odpowiedz | | polecałabym raczej jakies fora dotyczace ostrzy i noży, albo czyms co sie z tym wiąże. jakby co chetnie pomoge szukac jesli wyjasnisz o co chodzi |
|
| televator - 2005.11.09 19:05 - odpowiedz | | Spokojnie, tak zrobię w następnej kolejności (wiem gdzie), liczyłem po prostu na to, że uda mi się bez rejestrowania się w kolejnym miejscu (dla zadania jednego pytania). No cóż, nie udało się.
Chodzi o zawartość pierwszego akapitu w mojej wiadomości: różnica trwałości ostrzy oskydowanych i chromowanych. ;)
pzdr. |
|