lee
komentarze
Wpis który komentujesz:

Czy tego chcemy?

W im młodszym wieku przeżyjemy pierwsze zauroczenie tym mniejszą uwagę zwracamy na płeć obiektu naszych westchnień. Doświadczenia wtedy nabyte rzutują na nasze późniejsze preferencje. Ot i cała tajemnica. Równolegle nasze preferencje są szlifowane przez kulturę otoczenia w którym wzrastamy. Chcąc nie chcąc zapożyczamy stąd wzorce zachowań. Dlatego ważnym jest jakie wzorce są uznawane za normę w naszej przestrzeni prywatnej i publicznej. Dlatego też dzieci wzrastające w środowisku homoseksualniezorientowanym mają większą szansę wyrosnąć na homoseksualistów. Czy tego chcemy?

Inni coś od siebie:


Nie można komentować
To stwierdzili inni:
(pomarańczowym kolorem
oznaczeni są użytkownicy nlog.org)
esc | 2005.06.16 14:39:17

:>

lee | 2005.06.16 13:52:32

Prawdziwa kobieta. Nie dość że nie było żadnej umowy to jeszcze ją łamie :P :D)))

I co? Sami widzicie ze też tak umiem:P Kobieca logika wcale nie jest tak skomplikowana :P

esc | 2005.06.16 12:24:09

zmieniłam zdanie, teraz za ten mój wstawienniczy koment chcę dwa razy więcej niż się umawialiśmy :p ;]

chynaa | 2005.06.16 09:52:45

=)

lee | 2005.06.16 09:28:00

Esc - dziękuję :*

esc | 2005.06.16 07:50:26

No już bez przesady.
A zauważyliście, że często też nadawał w różnych notkach na urzędników? Wysnujemy z tego wniosek, że jest jednym z nich?
Przypominam sobie jeszcze wiele niemiłych słów nt Unii Europejskiej? Czy to znaczy, że pracuje przy jakiejś komisji, czy radzie europejskiej?

chynaa | 2005.06.15 22:12:07

A jednak sama nie byłam z moimi myślami.

Napiszę Ci tak, lee: nie jestem Ci bliska, więc wara mi od Twoich problemów. Poważnie. Nie wnikam chociaż w głowię mogę mieć właśnie wybuch wulkanu. Nie jestem Ci psychoterapeutką Twoją więc wara mi jak najbardziej. W sensie pozytywnym. Poprzez szacunek do Ciebie mi wara.

epi | 2005.06.15 22:09:06
ciastko, ok rozumiem, przyswajam, choć nie do końca popieram...Lee...czmy nie ejstesmy millenium bo to daje poczucie czegoś nowego , my jesteśmy czarnobylgeneration....i mówię to z pełną świadomoscią...we are toxic...but this is the only way we can be...nie mam pretensji, rozumiem

chynaa | 2005.06.15 22:05:42

Od razu żeby była jasność: nie czytałam dyskusji u dołu. Może za chwilę. Ale.

Lee, poruszasz kwestię homo już któryś raz i daje mi to do myślenia.

lee | 2005.06.15 21:52:40

epi - przesadzasz. Czarnobylgeneration ciekawie brzmi ale czy nie lepiej znawać się np neosecesją:D albo mileniumgeneration?

tralalala | 2005.06.15 18:44:22

nie wiem lee czego chcecie do prawdy ja chyba nic juz nie wiem o wielki wszechwiedzacy lee:>>

ciastko | 2005.06.15 15:52:45

epi: chamstwo w tym wypadku to rzucanie kamieniami i wyzwiskami w ludzi o odmiennych poglądach (niezależnie czy chodzi o wolność pederastów czy o wolność Tybetu). W moim mniemaniu wystarczyłoby kompletnie olać tą cała manifestację i oprócz "kochających inaczej" pies z kulawą noga by się tym tematem nie zainteresował. A tak, rozróba i antyreklama tego kraju, na całą Europę.

lee | 2005.06.15 14:48:53

Karo - homoseksualiści dzieci nie mają i mieć nie będą mogli nigdy. Pojęcie "dzieci homoseksualistów" to zbiór pusty!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Oczywiście może się zdarzyć, że homoseksualista znajdzie jakis sposób żeby wywołać sztuczne zapłodnienie i wychodować z tego homonkulusa. Ale taki nowonarodzony człowiek będzie na zawsze skrzywdzony bo od powstania napiętnowany faktem, że jest sztucznym tworem wynaturzonego egoisty, a nie naturalnym owocem miłości kobiety i mężczyzny.


epi | 2005.06.15 14:34:58
ej ciastek ja cię przepraszam ....co nazywasz chamstem w sytuacji wyżej opisanej??????

ciastko | 2005.06.15 08:55:51

Lee, mam nadzieję, że Cię nie ubodłem. Jeśli tak, to przepraszam. Nie miałem takiego zamiaru.
W moim komentarzu chciałem tylko zaprezentować moje podejście do "poważnych" tematów jako kontrast do Twojego wiecznego zacietrzewienia. Oczywiście, Ty możesz i masz prawo pisać to co chcesz. Powiem więcej. Ja z dużą przyjemnością czytam Twoje teksty. Piszesz nietuzinkowo na niebanalne tematy.
:-)
Zastanawiam się tylko, czy warto być wiecznym don Kichotem. Zbyt wiele wiatraków a kopia tylko jedna.
W skeczu Gołasa z Kobuszewskim „wenżykiem Jasiu”, pan majster mówi do Jasia – chamstwu przeciwstawiamy się SIŁOM I GODNOŚCIOM OSOBISTOM. Mnie się wydaje, że na chamstwo po prostu wystarczy godność osobista. Stosowanie siły, zakazów i nakazów nic nie daje. Historia świadkiem.


karo_lain | 2005.06.14 22:31:37

homosexualiscie na pewno by nei przeszkadzało zeby jego dziecko było tez homo,wiec Lee pytanie:co Ty rozumiesz pod pojeciem MY?my w sensie hetero tak ?;]


epi | 2005.06.14 22:11:41
Lee Normalność czyli co? Ja jestem czarnobyl generation, co to dla Ciebie Normalność, bo moje pokolenie jej nie zna...

lagesag | 2005.06.14 20:12:40

lee: mi się wydaje, że problem polega na tym: Współcześni rodzice chcą włączyć np telewizor i niech się dziecko wychowuje, chcą ich wepchnąć do jakiegoś "środowiska" i niech się tam wychowuje. Rodzice powinni niby zadbać, żeby w TV nie było gejów a w szkole ateistów. A tak na prawdę, to rodzice chcą mieć dzieciaczki-pieszczoszki-express - minimum pracy i uwagi. Niech raczej ruszą swoje zapite dupy, swoje głowy zapchane bilonem i wyłączą telewizor. Niech pokażą dzieciom, że umieją czytać, że to lepsze niż bycie "blokersem". To wszystko jest trudne, bo w kraju jest bieda. Oby znaleźli się ludzie, którzy będą aktywnie działać, którzy zapomną o nienawiści.

ciastko: zastanów się nad taką bierną postawą. Bo jeśli kiedyś ktoś Ciebie będzie katować dla kilku złotych, to ktoś inny myśląc tak jak ty - po prostu odwróci wzrok (oczywiście nie życze Ci źle).

lee | 2005.06.14 18:38:20

A mi nie jest obojętne w jakim świecie mają rosnąć moje dzieci i na co idą moje podatki. Nie jest mi też obojętne kiedy ktoś bardzo nietolerancyjnny wymaga odemnie tolerancji. To groźne zwłaszcza, że inni dali już sobie wmówić, że to jest normalne. Zazdroszczę ci Ciacho że masz gdzie się usunąc i odizolować od tego gówna. Ja już nie mam dokąd. Dlatego postanowiłem zawalczyć o trochę normalności.

ciastko | 2005.06.14 17:33:05
ipp: A ja przecież o tym pisałem. Masz rację. :-) ole!

ide_przeskakujac_pagorki | 2005.06.14 17:26:39

a niech sobie robia co chcą, jakoś specjalnie bym im dzieci nie dawał, ale w sumie tez do konca nie jestem na nie!

a i wszyscy tutaj mnie wkurzaja, epi ciastko, dajcie luz, skoro ktos chce pofgadac o homosexualistach, to odrazu tysiace podejrzen, no a jesli nawet to co???
nie wasza sprawa chyba, wkurza mnie to, tematy sa po to by je obgadywać o!
ole!

epi | 2005.06.14 16:08:34
Lee a dlaczego mielibyśmy tego nie chcieć? jakieś lęki podskurne, lee??Martwi Cię to? Bo mnie osobiscie ejst abrdzo obojetnie czy moja koleżanka ejst homo cyz hetero, czy moje dziecko bedzie homo czy hetero..ważne żeby było szczęśliwe...czy nie?

ciastko | 2005.06.14 15:59:19

Lee, przyjacielu. Nie obraź się, ale czy Ty nie masz przypadkiem jakichś ukrytych lub ukrywanych problemów z własną seksualnością??
Ostatnio wciąż wałkujesz ten temat na wszystkie możliwe sposoby i można by pomyśleć, że jest Ci on w jakiś szczególny sposób drogi. Podobno wielu gejów na stanowiskach publicznych, w oficjalnych wypowiedziach, gromi mniejszości seksualne natomiast "po godiznach"... no powiedzmy – zakłada kabaretki.
:-)
Nie wiem na jakim jesteś stanowisku lecz widzę pewną analogię. Pewnie skojarzenie jest błędne lecz jakoś mi się samo nasunęło.
hi hi
A może czasem warto powiedzieć – świecie kochany, MAM CIĘ W DUPIE! Razem z wszystkimi homo, hetero, czerwono, czarno, zielono... itp., itd.

Dla mnie najważniejszy jest święty spokój. Niech pod rękę spacerują pedały w butach na szpilkach razem z lesbijkami w garniturach od Armaniego. Co mi to przeszkadza? Niech Wszechpolacy plują na nich jadem - taka ich posrana ideologia. Niech plują. Niech szalikowcy tłuka się między sobą do upadłego - mnie przy tej bójce nie będzie. Niech... Byle z dala ode mnie. Ja się usunę na bok. Nie będę uczestniczył w żadnej manifestacji. Już dość się nachodziłem na 1-majowe pochody. Wtedy wydawało się, że takie manifestacje mają jakiś sens. Historia pokazała, że nie miały. Dziś, wszystko co kiedyś wydawało się słuszne przedstawiane jest jako dno i trzydzieści metrów mułu. Sam już nie wiem komu wierzyć. Powiem jak Franc Maurer w Psach – kurwa, nie chce mi się o tym gadać.

Lee, zdejmij kabaretki i pójdź do ZOO. Tam na wybiegu dla małp też zobaczysz jak pawian posuwa pawiana w czerwony zadek. Ale jak im tak dobrze....
Dla mnie jest ważne, żeby w publicznej łaźni nie schylić się po mydło, całą resztę mam ... (patrz wyżej)

P.S.
Lee, przyjacielu, bez obrazy...
Już kiedyś Cię pytałem, ale powtórzę. Czy warto być takim zakapiorem?? Czy warto??
:-)


kjuik | 2005.06.14 14:30:40

ja juz mam dosc tego tematu..powyzej uszu mjeczenie homeseksulaistow , atakow na nich htero..ble...;/ niech sobie zyja cicho jak zwykli obywatele i niech nie zajmuja pierwszych stron gazet swoja seksualnoscia jaka by ona nie byla.. ;/